elektronabíječ Vystrkov, ráj spalováků

11.07.2016 11:06

10.7.2016. jsem se vracel z Čech na Moravu a po cestě jsem se zastavil dobít u Humpolce, ve Vystrkově, kde byla před třemi týdny slavnostně otevřena dobíjecí stanice pro 14 elektromobilů. Stanice stojí hned vedle klasické BENZINKY.  Přijel jsem tam elektromobilem v době oběda a podařilo se mi najít volné místo u fungujícího stojanu. Měl jsem po dobu dobíjení asi půl hodiny čas, tak jsem pozoroval, co se na elektrostanici s pěknými lavičkami a stoly děje. V jednu chvíli bylo spalováky obsazeno 11 míst u dobíjecích stojanů z celkem 14. Někteří spalováci si na stojany a roh lavičky vyvenčili své psí miláčky, posvačili, pojedli, a někteří řidiči i své odpadky zanechali, kdyby náhodou nově příchozí měli o ně zájem. Psí výkal  byl nejen na trávě u posezení, ale i pár hromádek v trávě okolo dobíjecí stanice. Za tu půlhodinu jsem tam byl jediný elektromobilista. Musím dodat, že mě velice překvapila slečna v dresu Benzinky, která přišla od vedle s černým plastovým pytlem , odpadky pouklízela a vysypala koše. Louže od psa na betonu mezi stojany mezitím skoro vyschla. Dva psi se totiž ve stínu pod stojany trochu poštěkali a menší se strachy počůral. Jak to tady bude vypadat za rok ? K zamezení zneužívání prostor určených elektromobilistům by možná stačilo dodat ceduli zákazu vjezdu a zastavení s vyjímkou elektromobilům. A náhodné kontroly těch, co nám pomáhají a chrání nás.

Touto cestou bych rád poděkoval provozovatelům stanice za možnost parkování a za možnost vyvenčení čtyřnohých miláčků, protože takových pěkných opočívadel je u dálnice málo.   Milan

fotogalerie  https://spolek-elektromobily.rajce.idnes.cz/elektronabijec_Vystrkov_-_parkoviste_spalovaku/

cestovní web  www.elektromobily.webnode.cz

Zpět

Kontakt

Milan Rajchl 722 931 372

© 2016 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode