dobíjení na Slovensku

13.08.2014 07:46

V červenci jsem vyrazil prozkoumat Slovenskou rychledobíjecí síť chademo od firmy GreenWay. Vyřídil jsem si u nich registraci,abych měl bezplatný přístup k rychledobíjení. Těchto stojanů je na Slovensku 15 a pokryjí s dojezdem celou jejich zemi. U nás vím zatím o třech chademo stojanech . Z Ostravy do Žiliny je to asi 120 kilometrů, tam v 1 patře garáží obchodního centra AUPARK jsem za 35 minut dobil a mezitím poobědval a prolezl si obchodní dům.  Směrem na jih je další dobíjení v 100 kilometrů vzdáleném Trenčíně ( respektive blízko Trenčína na velikém parkovišti kamionů ) ,potom jsem jel z Trenčína 50 kilometrů do Pieštan ,dobíjení je zase v obchodním centru AUPARK. Pak už je další dobíjení - Bratislava - tam jsem zatím na průzkum nejel. Na severu Slovenska směrem na východ je rychledobíjení  Žilina , Ružomberok ,Poprad , Prešov a Košice.Vše je to v dojezdu elektromobilu. Takže se mi už elektromobilem podařilo navštívit Trenčín , Čachtice , Nové Město i Pieštany a v dalším výjezdu i Ružomberok ,Poprad ,Vysoké Tatry , aqua areal v Bešeňové  a další okolní zajímavosti. Zajímavostí je , že se mi  na Slovensku nikde nestalo ,aby bylo dobíjecí místo obsazeno neelektrickým autem , čož je třeba v ostravské Nové Karolině úplně běžné.   Ohleduplnost a tolerance nám ještě chybí. 

Zpět

Kontakt

Milan Rajchl 722 931 372

© 2016 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode